niedziela, 21 czerwca 2009

vivant labradores

Dziś pod Pajac przybiegło straaasznie dużo nóg, ogonów i uszu w trzech słusznych kolorach tęczy: biszkoptowym, czarnym i czekoladowym. Na szyi miały chusty made by velvet z napisem "Pomóżmy razem". Czasami w ramach promocji pluralizmu i niezgody na dyskryminację rasową pojawiał się też pies o innym kolorze tudzież innym czym innym.










Ja też miałam chustę, którą z braku czterech łap zawiązałam na własnej szyi. I dyplom uczestnictwa w paradzie dostałam. I biegałam tam i głaskałam i przyjmowałam bardziej lub mniej wylewne powitania od uszu i ogonów wszelakich. A nawet jednego mi pożyczono do zdjęcia i przez 2 minuty miałam _swojego_ psa! Z braku ogona zabrałam też w funkcji labradorów dwie sztuki prawie: czarną, starszą, zamieszkałą w Warszawie i biszkoptową rodem z Boguchwały, obydwie płci pięknej. Polazły ze mną całkiem ochoczo, odebrały dyplomy, a potem urwały się ze smyczy i tyle je widziałam... Może wskoczyły do fontanny?









A Wisienki nie było, buuu :-(( Za to jej matecznik wraz z reprezentującą go Sambą zlokalizowałam, w niebieskiej kamizelce, w towarzystwie jednego z dwóchludzizpsami. Nie, to nie jest tak, że wszystkie psy pracujące są czarne! Ani tak, że wszystkie labradory są biszkoptowe, choć pan z telewizji przeprowadzał sondaż w kwestii dyskryminacji czarnych i czekoladowych przez biszkopty, mocno lansując tę tezę. Ale za to pan celnik wyznał, że inne też mają, choć czarne bardziej pasują im do mundurów, jak już i tak zostawiają na nich tony sierści).









PS Długo i pracowicie eksplikowałam ostatnio Czarkowi, że blog mój nie ma być tym razem "gazetką dla znajomych". Hm. Tak się składa, że posty świadczą o czymś zgoła przeciwnym. Muszę coś z tym zrobić. Ale to jutro, dobra? Póki co obwieszczę jeszcze tylko, że po 4 latach labradorowego lobbingu mamy ustawę nakazującą wpuszczanie psów przewodników do wszystkich obiektów użyteczności publicznej. Czyli nie będzie ochroniarz pluł im w twarz. To duży sukces psiego ngo. Podobnie jak działanie w _koalicji_, takie jak dziś.

PS2 Za mną już 2/3 literatury. Gratulacje przyjmuję, kciuki proszę trzymać jeszcze do środy włącznie za ostatnią 1/3. Epika i liryka tym razem. Jak dotąd 5 i 3- (sic!!!!!!!!), co daje średnią 4-. Pięknie jest!

+ + + V I V A N T + L A B R A D O R E S + L E P O R I Q U E + + +

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz