piątek, 5 czerwca 2009

medal dla mojej tarczycy

dzedlajga 05.06.09, 13:23 Odpowiedz
dobra, na razie odpuśćmy Twojej tarczycy, bo jej się normalnie zloty medal należy, za to, ze coś jej się udaje zrobić, z tego co jej dostarczasz. Drugi medal dla mózgu. Ze jeszcze np. w śpiączkę nie postanowił sobie zapaść. Reszcie organów tez się pewnie medal należy, tyle ze o nich akurat nic nie wiem ;)

Tako rzecze do mnie na ChaDowym forum dzedlajga, w wątku o zależności między tarczycą a psyche. Po tym, jak w poprzednim poście w miarę szczerze zrelacjonowałam jak i czym się żywię. Hm. Ten tego. No właściwie. Właściwie to ona ma rację. I ja to nawet wiem. Tylko co z tego. Sama świadomość za bardzo nie działa, a moje dotychczasowe próby też nie przynoszą efektów........ To jak. Ktoś mi pomoże to zmienić, a przynajmniej wytrwać w mocnym postanowieniu zmiany? Akcja pt "dokarmianie izy" wskazana. Będę grzeczna i nie będę wierzgać. Obiecuję.

7 komentarzy:

  1. ej, ja sie moge zaoferowac, ale krotkoterminowo, znaczy sie jak przyjade do wwy, zreszta uwielbiam karmin ize ;-) a poza tym uwielbiam ize. O tak, publicznie wyznalam Ci milosc ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też cię uwielbiam, żono ;-) w ramach publicznego rewanżu połączonego z kamingałtem ;-) to czekam niecierpliwie na chlebuś mistrza piotra z czosnkiem i czosnek z chlebusiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. już niebawem , strzeż się, zbliżam się powoli ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ostatnio odkryłam oleje smakowe, olej z orzechów lasowych i inne, mniam, mniam

    OdpowiedzUsuń
  5. drugikoniecswiata9 czerwca 2009 22:50

    juhuuuuuuu!!! ale to znaczy, że w Boże Ciało? bo buw wtedy zamknięty, wiesz to, prawda? pytam, bo zastanawiałam się, czy wtedy na przykład nie odwiedzić ciebie, więc gdybyś miała identyczny plan, albo gdybyś miała inny plan, to daj znać ;) póki co pytam rozpoznawczo. i publicznie, hehe. ciekawe czy odkryjesz to pytanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. drugikoniecswiata9 czerwca 2009 22:51

    a jak smakują orzechy lasowe? to jakiś podtyp, taki jak ogrodowe, łąkowe i stepowe?

    OdpowiedzUsuń
  7. ech, Twój serwis informacyjny nie informuje mnie o komentarzach, a że produkujesz tekstów dużo, to spadło na drugą stronę... orzechy lasowe to odmiana orzechów, podobnie, jak słusznie zauważyłaś, łąkowe, stepowe, pustynne, bagienne, tajgowe, dżunglowe (te dwa ostatnie to pododmiana lasowych w zasadzie) i inne. O! nie w BC byłam doma, bym Cię poinformowała wczesniej, zadz. jutro. uściski.

    OdpowiedzUsuń