sobota, 28 marca 2009

obiecany kfiat

Oto kfiat, com go swego czasu popełniła w ramach filcowego debiutu na mokro. Wyczynami na sucho chwaliłam się już kiedyś tu, gdyby ktoś chciał popodziwiać sobie izowe zoo dla przypomnienia albo zapoznania się z (Duża, jeśli tu zaglądasz, to wleź w tego linka! Powinno Ci się spodobać). I chciałam tylko dodać w ramach eksplikacji, że nie piszę, bo mam awarię neostradową i impas w komunikacji z panami na infolinii TPSA. W każdym razie jest to jeden z powodów. Jak ja nie cierrrrrrpię tepsy, powiedział maruda.

A ponieważ zajrzawszy do zlinkowanego wątku o mało co nie popadłam w samouwielbienie, nostalgicznie pod kfiatem wklejam zdjęcie filcowego zoo. Materia ta sama, technika nie. Kfiat ciepłą wodą i mydłem, zoo igłami.

Zgaduj zgadula: proszę dopasować stworzenia do imion. W kolejności alfabetycznej, niektóre imiona mówiące, więc ułatwienie: Franciszka, Hamlet, Hieronim, Baran, Kurczak, Mysz, Niebieskooka, Niestabilna Żyrafa, Psychodeliczny Królik, Substytucja (zdrobniale Subsia). Hm? Kto znajdzie Hamleta, Hieronima, Subsię i Franciszkę? A Skimbleshanks nie podpowiada.



Na deser gościnnie zareklamuję debiutancki wyczyn Marysi w postaci Maskonura, którego fanką jestem wierną stale niezmiennie i wciąż. Z nadzieją, że maskonurzy opiekun prawny nie pozwie mnie do sądu o naruszanie wizerunku, a artystka o łamanie innych praw. Swoją drogą, obfotografowałabyś Tygrysa, co? Bo on też zdecydowanie piękny jest.

3 komentarze:

  1. ja też taki chcę!!!! zrobić, w sensie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. drugikoniecswiata30 marca 2009 13:58

    no, to masz dwa wyjścia. zakupić wełnę w Grecji albo doczekać do powrotu na ojczyzny łono. służę wsparciem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I liκe the helpful info yоu prοvidе in yοuг articles.
    I'll bookmark your weblog and check again here frequently. I am quite certain I will learn many new stuff right here! Good luck for the next!

    my weblog - white shoes

    OdpowiedzUsuń